Full rulle.

Inte varje dag man sitter i soffan 09.20 och redan har hunnit städa lägenheten! Vaknade av Magnus klocka och kände mig rätt pigg, så varför inte bryta trenden och kliva upp? :) älskar att komma upp tidigt trots att jag är sjukt morgontrött och gärna sover länge. Men när jag väl tagit mig upp känns det kanonbra! Ska snart slänga mig i duschen och bajka ner till Ica maxi.

Hade en fin gårdag också. 


Satt på uteplatsen, som vanligt, solade och målade naglarna. 



Sen tog jag cykeln bort till en park där Wendela och Linda låg och solade. Men hann bara lägga mig då ringde telefonen och det behövdes barnvakt. 







Så resten av dagen blev det bus med den här killen! :) <3
Haha det var så kul när jag tog dom här bilderna. Efter varje korttagning så vred han huvudet åt ett annat håll, tills nästa kort var taget så vred han huvudet igen om och om igen. Hahaha! Som en riktig model, posar olika för att få den perfekta bilden! :D sötnosen! Sen blev det lek i lekparken, ritade, gick lite promenader på cykelvägen ovanför och hade disco. Sen var moster så trött på kvällen att hon somnade direkt när hon la sig. Haha kanske därför jag tog mig upp så pass tidigt idag! Får nog tacka vinnie där. ^^, 


DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

Hahaha! :D Modellen! Han älskar kameran, både framför och bakom. Kollade på kameran i går och det var en del nya bilder kan man säga. :D Haha!

Sv: Ja, han väckte mig i morse och vela ha hjälp med att sätta på sig skjortan. så drog på den över armarna. då vart han arg för jag inte knäppte. hahaha! Stiligt ska e vara så där kl 6 på morgonen. :D hahaha!

2014-04-26 @ 07:58:55
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0