Ha-begär!



Sitter på uteplatsen och kikar på lite kläder. Har kikat igenom HM's lilla katalog som kom idag och även massa hemsidor. 

Alltså jag har seriöst blivit besatt! Jag sitter och kollar kläder typ varje dag, söker på olika hashtags på instagram och weheartit för inspiration och sommarbilder/strandbilder och tänker på kläder och sommar typ 24/7. Jag säger ju det, besatt! Och det finns sååå mycket jag vill ha just nu. Finns massor av fina kläder! Och då menar jag MASSOR!

Bikinisar tycker jag dock det är mindre av .. Men det kommer kanske fler närmare sommaren? 
Den jag fastnat för mest hittills är den nedanför. Helt okej och ser framför allt bekväm ut. Håller bröna på plats liksom. Haha! :)



Sen till kläder .. Tänkte visa lite som jag känner att jag bara MÅSTE HA! Men det finns mer kan jag lova .. Det finns mer .. :|







Hur fina kläder?! Vill ha allt, nu! Ett par ljusa jeans är också ett måste! 

Som ni ser så är det mkt vitt, ljust och somrigt. Jag har bestämt mig för att inte köpa ett enda svart plagg nu till sommaren, utan kommer kö mycket på den här stilen. Känns fräscht! Jag som annars är en riktig missbrukare av svart. ;p 


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0