inspo summer '14

Till sommaren har vi sagt att vi ska inhandla oss lite nytt och fräscht. Som vi brukar göra. Kan säga att vi inte köpt mycket kläder dom senaste månaderna. Så vi båda är i behov av att uppdatera garderoben lite. :)

Men sommarkläder är ju helt klart roligast! :) Finns så mycket fint och så många valmöjligheter då! Och sen att slippa 'dölja' allt under en stor tjock jacka. 

Och färga håret .. OH MY (!!!!!!!!!!!!!!!) vad jag vill färga håret! Jag behöver färga håret. Nått nytt! Och jag vet typ hur jag vill ha det! :)

Tänke visa lite vad jag blir inspirerad av nu inför varmare och soligare dagar. 










DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

Bilden på den långa gröna klänningen. Jag har en sån någon stans! Fast med långa ärmar. Jag hade tänkt sy om den en gång när jag skulle på maskerad. Köpte den i panik för jag inte hitta något annat, men hittade så klar sen en som var bättre! haha! Du kan ta den, kan ju klippa av armarna och sy om den till linne istället! :) Om du vill det säg till, så letar jag fram den! :)

2014-04-07 @ 22:24:04
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Fröken Grön

Sv: Passar gör den nog! :) Va gör du i helgen? Tänkte om jag ska leta fram den tills dess så kan du komma över och testa den då? :)(Jobbar kväll varje dag nu fram till helgen) Men skulle tro att den kommer bli super snygg på dig! :D

2014-04-08 @ 11:54:25
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0