TAXFREE

OJ så trött jag var imorse! Vi kom hem kanske 22.20 igår kväll och sen upp 05.00 imorse. Idag har det mest varit till att överleva. ;p 

Hur som helst .. Tänkte visa vad jag köpte på båten! :)


Vit kofta! Superskön! Tycker dock inte att den gör sig helt rättvis på bild. 



Söta små hjärtörhängen i roséguld från 'Snö of Sweden'. 





En  'Tangle Teezer'. Wow säger jag bara! Har endast testa denna en gång (igår kväll) och jag kan redan säga att det är en ny favoritborste! Den reder ut tovor supersnabbt utan att göra allt för ont, jag som är så håröm. Att inte den här fanns för typ 15 år sen när jag och mamma satt med balsamspray och kämpade med mitt trassliga hår?



.. En liten beskrivning av borsten och vad som är tanken med den. Och jag tror faktiskt att den är mer skonsam mot håret än andra borstar! Kan verkligen rekommendera! 


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0