värmande.

I bikini och korta shorts. Det är lä, det värmer och jag svettas. Solen har smått börjat färga både kropp och ansikte något brunare. Sommarkänslorna väller över mig. Någon går förbi med en klirrande kasse. Tankarna för mig till sommarfester. Dessa underbara sommarfester. Dag som natt. Natt som dag. Uteservering eller i parken. På ett soldäck eller vid vattnet. Barfota eller i klackar. Sminkad eller osminkad.

Snart så .. Snart så. :)




DIN ÅSIKT!
Postat av: Wendela

SV: Okej! Ja jag skulle jättegärna prova den! Kan ju va snyggt att som sagt få lite extra glow, speciellt på benen där jag har svårt att få färg :)

2014-04-24 @ 19:19:15
URL: http://wendelawar.devote.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0