Klädrensning.

Började igår med en utrensning av min garderob, gjorde klart det idag. Mitt mål var att rensa ur så absolut mycket som möjligt. Måste säga att jag misslyckades lite. Hade hoppats på mycket mer. 

Låt mig lista upp mina resonemang till att spara;
- men om jag tar den tröjan till det där så kanske det funkar. 
- men tänk om ....................
- den där toppen är ganska fin så den kan jag säkert använda ..  Någon gång .. Kanske ..

Och oftast slutar det ändå med att det blir liggandes. Gaaah va drygt. Tänk vilken känsla att bara få starta om HELT på nytt. En tom garderob att smått fylla på, sakta men säkert. Man har så mycket gammalt som ligger där inne. Egentligen borde man börja med "ett plagg in, ett plagg ut!". Men man hittar väl på ursäkter för det också. :p 

Hur som helst, fick åtminstone ihop en fullproppad svart sopsäck. Frågan är bara om jag ska slänga skiten eller lämna över det till någon. 


Från igår, med musik i lurarna och påbörjad rensning. 

..  Nu är det Magnus kläder kvar bara som ska rensas. Men det är nog bäst jag gör det när han är med. ;p

DIN ÅSIKT!
Postat av: wendela

kan inte jag få kolla igenom innan du gör dig av med det? ;)

2014-02-26 @ 14:15:56
URL: http://wendelawar.devote.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0