Resväskerally och mobilfodral.

Idag har jag hängt med den här killen! :) och att åka resväska runt i huset, det var kul det, tyckte Vincent. 
Och imorse blev det en liten internetshopping. Skulle egentligen ha köpt hem ett skitsnyggt linne jag tittat ut, men det var slut. Men dom här två mobilfodralen är iaf på väg hem till mig. :) ett svart med dragkedja och ett med aztek-mönster. 


Aztek. Det var något jag började titta på redan förra året, då inspirationen inför vår och sommar började komma. Och jag känner att den börjar smyga sig på igen. Suget efter vitt, virkat, brunt, beiget, fransar, fjädrar och aztek. Lite bohemaktigt (?) sådär, det känns sommar. Fast nej, det är väl inte så jag går klädd hela tiden, men himla fint kan det vara! 



DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0