Skate.

Haft en sån bra helg uppe i älskade Funäs tillsammans med Magnus, Milla och Petter! Ville inte åka hem .. Testade ju att åka skateskidor och jag vill åka mer mer mer! Aldrig gillat klassiska men skate va något för mig. :) vill ha egna skidor nu. :D vi skulle även ha åkt utförs en dag men den dagen var det skitväder så det hann vi tyvärr inte med. 



Från fredagen efter första turen. Glad och nöjd över att jag fixade 5 km. :)





Från i lördags när det var dåligt väder. Då hängde vi lite på topsport (Magnus känner en kille som jobbar i butiken) och kikade på OS när damerna tog hem guld i stafetten (och sukta efter alla snyggs sportkläder som finns där) och senare på kvällen blev det bowling. 



Söndag. Hann med en sista tur på skidorna. 5 km, så jag lyckades få ihop en mil ihelgen! :)) det är mer än vad jag åkt i hela mitt liv, så jag blev nöjd. :)



På vägen hem. Hoppas vi kan åka tillbaka snart! 

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0