Söndag morgon.

Söndag nittonde januari. Vad har jag gjort sen sist jag skrev? Mestadels jobbat. Men även festat, varit på Ikea och inhandlat lite nytt till hemmet och kikat in nya stället; Ol'earys (stavas det så? pallar inte att googla fram rätt stavning haha) . Riktigt trevligt ställe måste jag säga! Vi bowlade, drack några öl och spela lite airhockey. Måste göras fler gånger! 


Vem vann bowlingen? Jo jaaag! :D



Airhockey, himla kul spel!



Men jag hängde inte riktigt med i öldrickningen. ;p


Så mkt mer än såhär hade jag inte att säga just nu. Så vi hörs en annan dag eller nå. :)

Psssst, Matilda vart har du tagit vägen? Din blogg väntar på dig. ;D


DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Mycket jobb, men kommer nu gå ner lite i tid. Kan hända att jag inom snar framtid dyker upp i gen! ;)

2014-01-19 @ 20:04:23
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0