Birds and butterflies.

Träffade upp Wendela på kupolen tidigare idag. Jag skulle ha en ny puderfondation då den mörkare jag har är slut. Har en ljus också, men den passar bättre för vintern på mig då den är för ljus nu. Sen gick vi och kikade i lite affärer och ett linne och en öppen tunika fick följa med hem. 





Tycker dock inte att tunikan gör sig så bra på dessa bilder.


Sen .. Jag vet inte om ni kommer ihåg fågelburen med en vit blomma i? Hur som helst, den blomman dog (haha inget ovanligt i mitt hem) så jag sprang in på blomaffären innan jag cyklade hem och införskaffade en ny + två jättesöta pinnar att sticka i som jag tyckte passade så bra i buren. :)




Tyckte det blev lite gulligt. :)

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0