Shake what your mama gave you.

Här på soffan ligger en betydligt piggare tjej än igår och är taggad inför imorgon! 

Råkade somna på soffan igår kväll. Sov som en stock och vaknade vid sex på morgonen, redan då kände jag mig betydligt piggare. Gick in och sov vidare i sängen till typ tolv. Febern är som bortblåst och har till och med städat lite och grejat här hemma idag. Börjat ätit lite lätt också, och nu på kvällen käkade jag grillad kyckling, gurka, nektarin och créme fraiche med tacokrydda och det gick ner utan problem. Okej, kan inte äta mängder men ändå. Så det blir en utgång imorgon! :D

Ligger och lyssnar på lite musik och känner mig taggad för imorgon! :) två låtar som går heta just nu;








DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0