Sveriges nationaldag.

Ingen lunch ute i det gröna, ingen jordgubbstårta och ingen flagga hissad i topp (har ju ingen Höhö). Men det känns helt okej ändå!


Passar på att njuta nu när solen letat sig fram. Ska sen in och laga mat, lax med bulgur. Gott!

Sen blir det nattjobb hela helgen. Trist, men det är sista natthelgen på hela sommaren nu! :D 

Längtar till friveckan också. Går av måndag morgon. Så bara jag fått sova lite tänkte jag åka ut till torsång och införskaffa mig blommor och plantera på uteplatsen! Så roligt! Har i alla år kört rosa och vitt men tror jag skippar det i år. Har en ide på vad jag vill ha, så får se om jag hittar blommor i passande färger. :) 

Ha en fin dag alla!

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0