Längtan.

Jag tycker om att längta, att ha något att se fram emot. MEN .. Jag är inte tålmodig för fem öre! Vill göra det NU på direkten. 

Den här gången längtar jag till helgen, tills på torsdag då vi åker upp mot Funäs igen. Vi ska dock inte bo i husvagnen denna gång utan i en stuga med två till. :)

Fast ja, torsdag hinner vi inte göra något men på fredag blire skidor. Jag och Magnus ska åka ett spår på 1,2 mil. Jajjamen, MIL! Haha Herregud, kommer jag att klara det? Eller kommer fjällräddningen få lov att hämta mig där ute i skogen. :D haha 
Sen på lördag blir det skoteråkning! Faaaaasen så kul det ska bli! Har inte åkt sen förra året så det ser jag verkligen fram emot. :) 

Men nu är det två skift kvar, en träning och tre nätter kvar. Inte för att jag håller räkning eller så. ;p

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0