Lördag natt.

Hej på er i natten!

Försökte somna nyss men det gick sådär. Så jag skriver lite här så länge, har ju fått en tillsägelse att uppdatera oftare. ;D

Så vad har ni pysslat med i kväll då? 
Vi gjorde hemmagjord pizza och spelade monopol! Mysigt! :) var även iväg och tränade med mamma tidigare idag. :)



Åh, och i fredags gjorde vi planka hemma. Så gott! Längesen vi gjorde det så det satt fint i magen det. ;p


Haha ganska meningslöst inlägg men skitsamma .. :)


DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

Bra syrran! äntligen lite inlägg! :D

Satt här och läste, och du skriver ju ofta om olika träningsformer du utfört. (Skidor eller joggat eller nåt) "och i fredags gjorde vi planka hemma." - Vilket jag då relaterade till "styrke övningen - plankan" så kommer det en bild på en plankstek! :D Hahaha! Kul vart det! :D Är det så man gör plankan, ska nog jag börja med! ;D haha! :D

2014-03-23 @ 23:10:24
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0