Rosa detaljer.

Igår när jag kom hem ifrån jobbet bestämde jag mig för att sätta de färska kryddorna vi köpt hem i någon form av "krukor" och se om jag kan hålla dom vid liv. Till dom hittade jag en fin bricka här hemma som skulle passa så bra att ställa dom på. Och sen till det letade jag på lite annat som skulle passa. Men mörklila gardiner till rosa? Nej då åkte dom ner också och upp med nå annat. Så det ena ledde till det andra och vips så hade jag fått lite vår i köket! :)











Äääälskar den vita burken, Live Laugh Love, sååå fin! I den förvarar jag nu mera min granola som jag äter nästan varje dag. 

Längesen jag körde med rosa detaljer .. Hade det så mycket förut så jag blev lite less på det ett tag, men nu tycker jag det är himla gulligt igen. :) 



DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

Och så himla snyggt med trälådor! :D men vad är granola?

Sv: Ja kanske är de. ^^ Gå åtminstonde. (rolle blir ju borta nu och jag har ingen spring vagn) hahaha :D Sen är ju min kondis på 0 och din hur bra som hellst. :D ahahah

2014-03-28 @ 09:10:04
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Fröken Grön

Sv: Vet faktiskt inte vad det är som gör en "springvagn" bättre om det är smidig het och dämpningen kanske. Men känns konstigt att springa med den jag har. Får upp en bild i huvudet hur han sitter där och guppar runt. :D haha Ja kanske, dock orkar jag knappt springa en meter. bara det som är problemet. ^^

2014-03-29 @ 20:34:50
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0