Skoteråkning och utomlandsvisit.

Vilken träningsvärk jag har! Värst är den i rygg, axlar och armar. Den som säger att skoteråkning inte är träning, den ljuger. :)

Det var alltså i lördags vi var ute och åkte. Ååh va kul det var! Och vilket väder vi fick, sol hela dagen! Underbart! 

Bildbomb!


På morgonen, redo att ge oss av. 






Jag i min hjälm som där fortfarande var hel. 












Rolig dag och det är så häftig utsikt uppe på fjället. 
Som jag skrev under en bild, att min hjälm fortfarande var hel .. Råkade klanta till mig när jag skulle leka lite och åka på ena skidan, men jag tappade taget och flög av. Så någonstans när jag rullade runt på backen slogs skärmen sönder innan kroppen stannades och jag slog i bakhuvudet. Tur man använder hjälm när man åker säger jag bara! Hjälm kan man köpa ny. :)


Och senare på eftermiddagen åkte vi utomlands. Haha ;p


I bilen på väg till Norge! :) åkte över och köpte tomatost, champangebrus och lite godis. Chokladen smash, ååååh va gott! :)


Trots trötta och mosiga blev det restaurangbesök med ett helt gäng och avslutade sedan kvällen med ett snabbt besök hos en kompis till Magnus innan vi åkte hem och sov. Kan lova att jag somnade ovaggad den kvällen. :) händelserik dag och det gillas! 

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0