almost ready for summer.

Nytt!


Vitt spetslinne, Bikbok. 
Vita spetsshorts, Cubus. 
Vit spetstopp, bikbok. Perfekt att ha över bh-n under både transparenta tröjor och toppar med djup rygg. 


Ljusa jeans, bikbok. 


Vit kjol, Gina tricot. 


Vit tröja, vila. 

..





Så nu har jag lite nytt och fräscht i garderoben! :) det är lite som saknas; ett par toppar till, skor (har sett ut ett par ljusbruna sandaler och ett par vita spetsballerina jag vill ha), bikini (även här har jag sett ut några jag vill ha, och en ligger i framkant så att säga). Men det får blir sen så får se vad som finns kvar .. 

DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

Snyggt! :D

2014-05-05 @ 11:26:45
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0